Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 10 september 2011

Håkan Hellström - One of the best nights ever

Håkan Hellström @ GRÖNA LUND.
(How many times have I mentioned that name in this blog?)


Why am I beeing even more emotional now afterwards. Can't stop crying...yeah. I know.


"man måste dö några gånger innan man kan levaaaaaaaaa"
"natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö~"
"vad e det politikerna aldriiiig, nämner"
"och vi går ut och brinner upp i natten och skyller allt på våra fyllehuven!!!!!"
"forstätt, när mörkret kommer och allt gör ont, fortsätt."
"du läser mig som en öppen bok ju mer du läser desto mindre vill du vetaaa"
"och när jag blir för full för att sjunga kan vi promenera hem i gbg regn~"
"om du vill ha mig, nu kan du få-hå mig!"
"nu vet du allt, om ingeting din jävla sopaaaa!"
"låt mig höööra kärlekens tunga, säg att du ääälskar mig."
"å jag vågade aldrig hålla din hand, vi är inte såna som i slutet får varann"
"Du är det finaste jag vet~" (håkan)
"Du bad mig ta kärlek lätt som en vind, men jag var så ung och dumdristig"
"river en vacker dröm, när alla vill se dig dala nu som Håkan Hellström"
SING ALONG.
etc.............


I cried like a baby and screamed like one too.



AND I WAS SO CLOSE TO HIM SRSLY. OMG. THOSE SIX OURS OF WAITING WAS SOOO WORTH IT. (front-row ) ..but six hours is nothing. I should have been there earlier so I could have been more in the middle, gosh. AND OH RIGHT. I SAW SIGGE WHEN HE WAS WALKLING BACKSTAGE. (one of his children.) so cute, just like his father. 


Everything was pure magic.
Late summer, fullmoon, nice weather, beautiful night sky and Håkan. 


/The happiest girl on earth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar